divendres, 11 de novembre del 2022

La tardor amb les intel·ligències múltiples

Famílies, ens fa molta il·lusió compartir amb vosaltres les nostres vivències i el resultat final del projecte, fruit de l'experimentació i descoberta de la tardor. Per apropar el nostre alumnat a aquesta estació tan màgica, ens hem basat en la teoria de Howard Gardner que considera que hi ha diferents maneres d'aprendre i ens parla de 8 intel·ligències diferents i independents que poden interactuar i potenciar-se de forma recíproca. Aquestes són:

Lingüística: sensibilitat a les funcions de les paraules i del llenguatge.

Logicomatemàtica: capacitat per raonar i identificar models.

Espacial: pensar en imatges i realitzar creacions visuals.

Cinestèsic-corporal: capacitat de controlar els moviments i de manipular els objectes amb habilitat.

Musical: sensibilitat als ritmes i melodies.

Naturalista: pensar a través de la naturalesa i les formes naturals.

Interpersonal: capacitat de discernir i respondre adequadament als estats d'ànim d'altra persona.

Intrapersonal: identificar les seves pròpies necessitats i sentiments.

Partint de la seva teoria, nosaltres també considerem que hi ha diferents maneres d'aprendre i d'enfrontar situacions. Per això al nostre projecte de la tardor, plantegem diverses activitats, propostes i jocs que permeten el desenvolupament de totes aquestes intel·ligències.

Aquí us deixem un recull de fotografies fetes durant el procés d'aprenentatge i descoberta que han fet els vostres fills i filles.

EI-0

         VEURE MÉS FOTOS 

EI-1

    VEURE MÉS FOTOS

EI-2


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.