Un pas d'etapa ple d'emocions 💛
Ahir vam viure un dels moments més especials del curs: el pas d'etapa dels infants d'I2. Va ser una jornada plena d'emocions, somriures, abraçades i molta il·lusió.
Hem compartit un camí ple de descobertes, aprenentatges i moments que quedaran per sempre en el record. Veure com han crescut, tant personalment com en autonomia, ens omple d'orgull i ens anima a continuar acompanyant-los en aquest meravellós viatge.
Ara s'obre una nova etapa plena de reptes, aventures i noves experiències. Us desitgem que la visqueu amb la mateixa curiositat, alegria i entusiasme que heu demostrat fins ara.
Gràcies, famílies, per la confiança dipositada en nosaltres i per haver compartit aquest camí. I, sobretot, gràcies als nostres petits i petites per regalar-nos tants moments inoblidables.
Us desitgem un estiu molt feliç i molta sort en aquesta nova etapa! Sempre tindreu un raconet al nostre cor. 💚
.jpeg)
.jpeg)
.jpeg)

.jpeg)
.jpeg)
.jpeg)
.jpeg)