Primer dia a la piscina!
Avui dijous hem començat les
sessions de natació al centre esportiu Trèvol. Hem conegut a l’Èric, el Dani i
l'Aleix, els nostres monitors. Per començar, hem picat de peus, hem jugat amb
els diferents animals marins, pilotes, peçes... i, per descomptat, hem nedat amb el xurro! Per
finalitzar la sessió hem pujat al "barquito", tot cantant la cançó
d'acomiadament. Encara que ens ha costat una miqueta al començament, després
ens ho hem passat mooolt bé!
Últim dia de natació!
Avui els nostres nedadors i nedadores han gaudit de l'última sessió de natació del curs. Durant aquests mesos han après molt més que a nedar: han guanyat confiança, autonomia, han superat reptes i s'ho han passat d'allò més bé!
També volem acomiadar-nos de l'Aleix, l'Eric i el Dani. Gràcies per tots els moments compartits; us trobarem molt a faltar!
I, com sempre, gràcies a totes les famílies per la confiança i per acompanyar-nos en aquesta aventura.
Bon estiu, campions i campiones!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.