NATACIÓ'26

Primer dia a la piscina!

Avui dijous hem començat les sessions de natació al centre esportiu Trèvol. Hem conegut a l’Èric, el Dani i l'Aleix, els nostres monitors. Per començar, hem picat de peus, hem jugat amb els diferents animals marins, pilotes, peçes... i, per descomptat, hem nedat amb el xurro! Per finalitzar la sessió hem pujat al "barquito", tot cantant la cançó d'acomiadament. Encara que ens ha costat una miqueta al començament, després ens ho hem passat mooolt bé!


 1a SESSIÓ




  2a SESSIÓ


4a SESSIÓ




5a SESSIÓ




6a SESSIÓ




7a SESSIÓ



8a SESSIÓ



9a SESSIÓ

Avui hem gaudit de la 9a sessió de natació, l’última abans de la cloenda d’aquesta activitat. Al llarg de totes aquestes setmanes, els nostres nedadors i nedadores han anat adquirint cada vegada més confiança i autonomia en el medi aquàtic. A més, us recordem que a la propera sessió, que serà la darrera, les famílies podreu entrar a la piscina per observar la sessió!





10a SESSIÓ

Últim dia de natació!

Avui els nostres nedadors i nedadores han gaudit de l'última sessió de natació del curs. Durant aquests mesos han après molt més que a nedar: han guanyat confiança, autonomia, han superat reptes i s'ho han passat d'allò més bé!

També volem acomiadar-nos de l'Aleix, l'Eric i el Dani. Gràcies per tots els moments compartits; us trobarem molt a faltar!

I, com sempre, gràcies a totes les famílies per la confiança i per acompanyar-nos en aquesta aventura.

Bon estiu, campions i campiones!


VEURE MÉS FOTOS!



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.