divendres, 26 de juny del 2026

PAS D'ETAPA I2

 Un pas d'etapa ple d'emocions 💛

Ahir vam viure un dels moments més especials del curs: el pas d'etapa dels infants d'I2. Va ser una jornada plena d'emocions, somriures, abraçades i molta il·lusió.

Hem compartit un camí ple de descobertes, aprenentatges i moments que quedaran per sempre en el record. Veure com han crescut, tant personalment com en autonomia, ens omple d'orgull i ens anima a continuar acompanyant-los en aquest meravellós viatge.

Ara s'obre una nova etapa plena de reptes, aventures i noves experiències. Us desitgem que la visqueu amb la mateixa curiositat, alegria i entusiasme que heu demostrat fins ara.

Gràcies, famílies, per la confiança dipositada en nosaltres i per haver compartit aquest camí. I, sobretot, gràcies als nostres petits i petites per regalar-nos tants moments inoblidables.

Us desitgem un estiu molt feliç i molta sort en aquesta nova etapa! Sempre tindreu un raconet al nostre cor. 💚





                                                                                      Veure més fotos









Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.