Famílies, ens fa molta il·lusió compartir amb vosaltres les nostres vivències i el resultat final del projecte, fruit de l'experimentació i descoberta de la tardor. Per apropar el nostre alumnat a aquesta estació tan màgica, ens hem basat en la teoria de Howard Gardner que considera que hi ha diferents maneres d'aprendre i ens parla de 8 intel·ligències diferents i independents que poden interactuar i potenciar-se de forma recíproca. Aquestes són:
Lingüística: sensibilitat a les
funcions de les paraules i del llenguatge.
Logicomatemàtica: capacitat per raonar
i identificar models.
Espacial: pensar en imatges i
realitzar creacions visuals.
Cinestèsic-corporal: capacitat de
controlar els moviments i de manipular els objectes amb habilitat.
Musical: sensibilitat als ritmes i
melodies.
Naturalista: pensar a través de la
naturalesa i les formes naturals.
Interpersonal: capacitat de discernir
i respondre adequadament als estats d'ànim d'altra persona.
Intrapersonal: identificar les seves
pròpies necessitats i sentiments.
Partint de la seva teoria, nosaltres
també considerem que hi ha diferents maneres d'aprendre i d'enfrontar
situacions. Per això al nostre projecte de la tardor, plantegem diverses
activitats, propostes i jocs que permeten el desenvolupament de totes aquestes
intel·ligències.
Aquí us deixem un recull de
fotografies fetes durant el procés d'aprenentatge i descoberta que han fet els
vostres fills i filles.
EI-1
VEURE MÉS FOTOSEI-2
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.